Jahapp. Då har någon sorts magproblem drabbat oss. 

Jag mår sådär men kan inte äta just någonting. Tur att jag är i ketos annars hade jag väl svimmat av blodsockerfall vid det här laget.

Minstingen är också dålig och nu får vi inte lämna på dagis. (De inbillar sig att det är magsjuka trots att ingen kräks eller är särskilt sjuk). På dagis härjar magsjukan för fullt. De verkar inte få stopp på den heller... Kanske läge att kolla över hygienen i lokalerna? Bara ett tips. Virkron är perfekt. 

Mannen och jag fick dra lott om vem som vabbar för det passar oss båda lika illa. Så, det blev min tur. I och för sig rättvist. Mannen var hemma sist. Det var samma sak då. Dålig mage hos stora tjejen men ingen sjuka. Jag tror inte på magsjuka. Snarare har antagligen ytvatten runnit ner i brunnen. 

Nåväl. Man får väl se det från den ljusa sidan. 

Jag får ju vara hemma och fixa lite.

// Jinx


Leave a Reply

Använder Blogger.